ams

Alla inlägg under november 2009

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 18:32

  

...med kalvschnitzel...senapsmos och smörstekta primörer... och madeirasås!



 JÄTTEDYRT vin... och JÄTTEGOTT!!!

   

Chokladbakelse med vaniljglass, kola-och hallon/blåbär/björnbärssås...




   

..krämig och väldigt delikat!!!



   

ett gott sauternes satte pricken över I:et...



Ja, hoppas att ni oxå har haft en gó och härlig  helg...  och nu önskar jag er alla en skön vecka... snart stundar JULEN!!!     

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 18:28

  Nytt Elvisvin... gott, nja... inte värt priset om man säger så... fast etiketten är ju trevlig!!!  Nu har jag 2 i min samling...






Glasänglarna på köksbordet...  

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 18:02

 Decleor... har väldigt bra produkter...och de har en härlig doft!!! 


  Choklad är bra och gott både utvärtes och invärtes...



  


  Godis  för Jaccuzzin...


  

Rena rama njutningen...



  Ja det måste finnas en massageolja för varje tillfälle...



 

Mitt sortiment...



  Min skugglåda...


  Några goda dofter...




...och ytterligare några...

  

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 17:52

  

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 17:47




  


Måste  ju hänga med i fototrenden... 

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 17:12

  

            

En doftranka ska ha en underbar doft... tycker jag, men ack, det har inte denna. Den doftar absolut ingenting!!!




    


  Jag får väl njuta av de vackra vita blommorna istället...

  Nu har jag försökt länge... att sätta in fler härliga bilder... går inte, så snart ger jag upp!!!


Nu ger jag upp!!!

  

     




  

Av Agneta Svensson - 29 november 2009 16:32

 

Nymålade korgar...



 




 




  

Gammal spets...



 




 Mina romantiska handgjorda galgar... by me...





   




  

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards