ams

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Favoritform...

Av Agneta Svensson - 25 augusti 2010 19:05





 

...HJÄRTANSFORMEN är min bästa!


   


Ha en fortsatt underbar vecka...

  

 
 
Ingen bild

Jennie

1 september 2010 21:47

Ja ett hjärta kan ha många olika utseenden och former och ibland måste man föreställa sig att det ÄR verkligen ett hjärta... om man tittar riktigt noga.
Stenar och snäckor som man hittar utomlands brukar vara just såna speciella "om-man-titta-extra-noga-ting".

Kram, älskar Er!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agneta Svensson - 1 maj 2014 07:44

Måndagen den 28 april 2014... Vaknade vid 02-tiden av att tidningsbilen kom och hade sedan svårt att somna om...  Funderade på hur många dagar det skulle ta denna gången innan jag blir inlagd igen. För det räknar jag ju med! Varför skulle det va...

Av Agneta Svensson - 27 april 2014 18:34

Har sovit oroligt, vaknat många gånger under natten. Har varit på toaletten flera gånger. Har ont i magen... Jag vill inte ha denna jävulska smärta i kroppen, jag vill inte ha diarré, jag vill inte må illa, jag vill inte ha rinnande ögon/näsa, jag vi...

Av Agneta Svensson - 7 april 2014 17:30

Nu är jag snart tidsmässigt ifatt mina behandlingar när jag skriver på bloggen. Det känns skönt att ha fått skriva av sig... Fast det är svårt att ge en korrekt bild hur jag egentligen innerst inne känner mig. Jag får gråtattacker emellanåt, jag blir...

Av Agneta Svensson - 6 april 2014 16:21

Känslorna svallar... och jag målar. Mitt högra bröst är borta... Jag får cytostatikabehandling...   Jag tappar håret...        Dag 1. Torsdagen den 20 februari. Jag har sovit bra, men tänkt på hur det ska bli denna gå...

Av Agneta Svensson - 5 april 2014 14:50

Mellan varje behandling ska jag ta blodprover, första gången efter ca 10-11 dagar och sedan dagen innan nästa behandling. Denna gången var jag inlagd och då tar de ju prover varje dag och svaret skickas automatiskt till onkologen eller rättare sagt d...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards