ams

Alla inlägg under oktober 2010

Av Agneta Svensson - 31 oktober 2010 16:48



 

HAPPY HALLOWEEN...

Av Agneta Svensson - 31 oktober 2010 10:20


Jag måste bara säga det igen... KUNGSKRABBA! KUNGSKRABBA ...är bland det godaste jag vet!


   



 


Med ett gott olivbröd till, så är måltiden bara HELT UNDERBAR!

   


Ha en underbar höstlovsvecka allihopa!


        

Av Agneta Svensson - 20 oktober 2010 15:19

Idag fick jag en helt underbar ros av en kollega... Åh så glad jag blev!

Titta vilken fantastisk färg denna blomman har.


 





Jag kom hem tidigt efter jobbet idag och jag plockade fram FOTBADET... Dags för något som jag borde göra oftare...nämnligen blötlägga, fila och smörja in mina fötter!











Jag satte igång vattnet i stenen,  tände ljus, satte på en CD med skön musik och jag

 placerade mina trötta fötter i baljan...   tog fram M-magazin ...och jisses vad jag njöt!



Efter en lååååååång stunds avkoppling  smorde jag in "di två" med kräm och satte på varma sockar...

Eftermiddagen är inte slut på länge än, så nu ska jag fortsätta att koppla av i soffan!

Ha en härlig lill-lördag.      

Av Agneta Svensson - 17 oktober 2010 18:14

 Nu kommer vintern med stormsteg... Jag ÄLSKAR inte denna årstiden!




Ha en underbar vecka allihopa...  

Av Agneta Svensson - 17 oktober 2010 18:01

Ja ,så var det dags för barndop igen...  det andra för i år! Den 10 januari döptes Filip... och idag den 17 oktober döptes hans lillasyster Ida!  Härligt med familjetraditioner. Man träffas och har det trevligt tillsammans. Förra gången var vi i församlingshemmet efter dopet och idag var vi i familjens hem!


Cupcakes i prinsessformar...såklart!

 



Vårt 6:e barnbarn har fått sina namn idag... IDA, Alice, Tilma...


 


Storebror var så fin i skjorta och fluga... Storasyster var inte sugen att vara med på bild idag. Hon hade fullt upp med att leka med sina kära kompisar...


  

Av Agneta Svensson - 14 oktober 2010 20:10

Denna hösten satsade jag på rosa och lila nyanser...


   



Jag har köpt en ny lykta...


 


Ha det alldeles underbart i helgen och passa på att strosa runt bland höstlöven...     

Av Agneta Svensson - 10 oktober 2010 16:35



Mina nya väggord...


 



 





Ha en alldeles underbar veck allihopa...  

Av Agneta Svensson - 9 oktober 2010 17:31

GRATTIS vårt älskade barnbarn FILIP på din 1-årsdag!!!


     



TÅRTA...mumsfillibabba!








JAG KAN ÄTA TÅRTA ALLDELES SJÄLV...!!!


 









    



  





Fast lite hamnade på golvet...







DET VAR EN JÄTTEGOD FÖDELSEDAGSTÅRTA!!!         

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards