ams

Alla inlägg under mars 2011

Av Agneta Svensson - 30 mars 2011 14:39







Bruidspaar      



Kram älskar er!

Av Agneta Svensson - 26 mars 2011 21:40

Ett gott boxvin...för 215 kr... väldigt prisvärt!



    




 

Av Agneta Svensson - 26 mars 2011 21:32


Efter arbetet ute i trädgården blev det bubbelbad.. och sedan lite filande på fossingarna... Min man har köpt en elektrisk fotfil...och jag måste erkänna... att det är en mycket bra sak! Lätt att använda och väldigt effektiv. 







     


Efter lite smörja på... så blev mina hälar som färska persikor!!!







   


Gókväll...



Av Agneta Svensson - 26 mars 2011 21:08

Jag längtar verkligen till SOL och VÄRME... Jag älskar ju inte vintern...Sommar året om vore årstiden för mig! Nu kollar jag varje kväll på RESTRESOR...för att drömma och njuta av de vackra bilderna. Fast jag har ju inga planer på att åka iväg förrän till junisemestern! Då... ska vi åka till... jag tror att det blir TURKIET... sen till hösten,i slutet på september vill vi åka på en vin och mat resa någonstans... Tills dess får vi längta och kolla vidare på de fantastiska bilderna från alla världens hörn.. 


 




                         







 





   


 


    


      

UNDERBARA VÄRLD!!!

Jag vill se dig...

Av Agneta Svensson - 26 mars 2011 20:52

Nu är växthuset redo... för nya plantor!

Jag ska köpa hem chiliplantor...och odla framför den gamle... vinrankan!

Gott om plats på den sidan... mitt emot har vi sopsortering. Ja så är det! Att sortera sina sopor är ju ett måste...tyvärr! Jag har fortfarande den åsikten att vissa grejor som vi så fint sorterar... ändå hamnar tillsammans i slutändan. Det är bara att gilla läget!






Vi kunde iallafall sitta på var sin stol inne i det varma goá växthuset o äta lunch o dricka ett glas rött...

Det är ju LÖRDAG!






 
Av Agneta Svensson - 25 mars 2011 17:45

Ja, jag vill till Stockholm igen... och uppleva känslan!!!

När är det dags?



Puss o kram...  

Av Agneta Svensson - 25 mars 2011 17:20

Ja så var det då helg igen... ny planering för att äta gó mat o dricka god dryck..Idag slutade jag tidigt och då fick  jag extra tid till att förbereda. Det är viktigt mitt liv att mysa och ha det trevligt!


Idag blev det avokadosnaps med rödlök och lax... sisådärupplevelse... dvs ingen rätt som jag gör igen inom de närmaste dagarna!




Huvudrätten var grillat lamm ala Agneta... och min man säger att de som inte gillar lamm i vanliga fall... kommer med all sannolikhet älska lamm efter detta...

Ja, jag tycker också att detta är min paradrätt...

Jag gör inte så stor affär av det hela... kryddar med vitlök, rosmarin,salt och peppar+ lite acasiahonung...


 



Till denna goda mat drack vi ett utsökt vin...



 




 


Desserten denna fredag blev...Chokladkräm med hallon,blåbär och tryffelkryddad honung...


    


   Ha en alldeles underbar och avkopplande helg... kram till er alla!

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards