ams

Alla inlägg under maj 2011

Av Agneta Svensson - 29 maj 2011 22:12


Cementfat...







Bamsestort fat på gång...

och rosor...




   
















Av Agneta Svensson - 29 maj 2011 21:51

Vår UNDERBARA björk... ger oss både glädje och problem...

På våren tappar den jättemånga grenar och sen kommer en massa fröer.

På sommaren får vi en underbar grönska... på hösten fäller den millioner blad... vi vill verkligen slippa detta problem!

Grannen säger... FÄLL INTE BJÖRKEN!

 Har man en björk som växer med två stammar...  så betyder det TUR...

 Så, fäll den inte!

Ja hur som helst...

Grannar har ALLTID rätt!

Vi behåller vår underbara BJÖRK!



 






















 







 







 

Av Agneta Svensson - 29 maj 2011 21:43

Hej mamma...



 


Älskar dig!

Av Agneta Svensson - 29 maj 2011 21:39





 





       



Morsdagstårta...Oh ja och dessutom var det... FILIPS tårta...

Han gillade verkligen denna!

Av Agneta Svensson - 29 maj 2011 21:35

Jennies Morsdagstårta...



     






               



Jättegod tårta till oss TRE MAMMOR!!!

Av Agneta Svensson - 29 maj 2011 21:24



Morsdagspresenter...







En underbar klängväxt från Josefine...



   



och en underbar blodsdroppe från Jennie...












 


 

Av Agneta Svensson - 28 maj 2011 18:52


Att sätta GULDKANT på tillvaron... kan vara ett begrepp som innebär väldigt olika saker för var och en...




 



JAG... gillar att kolla på  http://www.sikoauktioner.se/web/  ... det är trevligt med auktioner...



JAG... gillar att kolla på bloggar... t.ex  http://glamourbloggen.tvplaneten.se/ 

en tvserie som man kan kolla på varje dag, en gång per vecka eller en gång i månaden...om man så vill, utan att missa något!  

och denna...http://www.amelia.se/blogg/maria-montazami/  en lyxvardagsblogg...



Sen gillar jag ju att kolla på alla heminredningsbloggar/trädgårdsbloggar... men ingen nämnd, ingen glömd...

Jag kollar också på mina flickors bloggar...

http://smultronjennie.blogg.se/

http://ericeliasemma.blogg.se/category/vardagen-pa-vagen-med-bade-lycka-ljung.html




Att mitt jobb betyder mycket för mig är ett faktum... och en guldkant i sig själv...

men å andra sidan måste jag göra min dag till den jag själv VILL... och det försöker jag göra!   


http://www.buf.kristianstad.se/mansagarden/index.htm



Ha en god fortsättning allihopa på denna goa MORSDAG-helg!



Av Agneta Svensson - 28 maj 2011 18:38




Nytt pynt och ny färg, inne på toa...

Jag brukar inte tycka om LILA som favoritfärg, men här och nu kändes det helt OK...






 





Plättar på tråd...

     




 


Tvålar, jag säger bara tvålar... det doftar UNDERBART!

Jag har mååååånga tvålar i mitt skåp...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards