ams

Alla inlägg under januari 2013

Av Agneta Svensson - 6 januari 2013 17:54

Ja nu har vi 2012 bakom oss... och 2013 framför oss! Jag vet inte och kan inte påverka vad som kommer att hända detta nya år... Jag kommer att se detta år som MÖJLIGHETENS år... Jag kommer att göra ALLT jag drömmer om och vill göra... Jag kommer INTE att tänka VARFÖR GJORDE JAG INTE DETTA... så det så!


Här kommer några bilder från jullovet.


 


Jag älskar HYACINTER både för att de är vackra att titta på och för att de doftar så himla gott!





Jag ÄLSKAR liljor ...


   






 






 




Utanför köksfönstret kommer många fåglar till vår buffé... Här en, STEGLITS...






Så söt...


   




En liten vandring i vinterträdgården...


 






 








 








 








 






Mina gamla konståkningsskridskor kommer till återanvändning, men numera bara till lyst...


 







 






 




Persiljan växer och frodas...


 





Liksom timjan...


 



Mina cementplattor väntar på utplacering till våren...



 




Hearts for ever...


 




 






 




Cocktailtomaterna i växthuset ser lite vissna ut...




 










Kaffe...dags!


   












Middag... Lax!


   







 




som får gotta sig under smörpapper i ugnen exakt 40 min.


 






Förrätt, chips med creme fraiche och rom...


 


Idag blev det Oxfile med klyftpotatis och beasås... 



 







   




Julblommorna är undanstädade och rosor fick ta plats på bordet i stället... Nu längtar jag efter VÅREN!!!


 

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards