ams

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Agneta Svensson - 5 december 2010 19:18

Hej å hå... jag tycker verkligen om... att DU är inne på min sida och läser...det är ju tanken med att blogga... Att så många som möjligt ska ta del av mina inlägg. Det hade varit en sporre och extra roligt om DU hade kommenterat någon gång... Jag ser ju att det är många läsare.. Du behöver inte säga många ord... men att du KOMMENTERAR är viktigt för mig oxå blir det personligt på ett ett helt annat sätt!

Kram och fortsätt att läsa min blogg!

Hartjes


Ha det alldeles underbart allihopa...

Av Agneta Svensson - 5 december 2010 17:18

Nu har jag klistrat foto på alla våra underbara barnbarn på silverkulor...  Vi har inte tagit fram granen, så jag vet egentligen inte VAR jag ska hänga kulorna... Jag kommer nog på något så småningom...



ÄLSKADE BARNBARN...


Morfar och jag älskar er så mycket!




  

Av Agneta Svensson - 5 december 2010 17:10



   



   


         


Jag kommer bara på en enda positiv sak med vintern... DET FINNS INGA MYGG!

Jag längtar ändå till sommaren...   

Av Agneta Svensson - 5 december 2010 12:00


Carin Kry ljusstake...


 



Min vackra glaskula lyser i vintermörkret...


 





 Kulor i fattigmanssilver...


 

Glasängel...


 


 



 


 


 



  



 





Tomtarna har flyttat in hos oss...


 




   



  

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards