ams

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Agneta Svensson - 14 februari 2010 18:45


Alla Hjärtans middag.. nötstek med sparrispotatis, broccolli och rödvinssås... och till detta drack vi...




SAN VALENTINE...


      


Kramis och ha en gó vecka!!!



Av Agneta Svensson - 14 februari 2010 16:37

Barnen på min avdelning fick frågan ...  

 - Vad är KÄRLEK?


  • När man är kär i någon vill man dansa med den och när man dansat klart får man ge en ring och sen äter man en god middag.
  • När mamma,pappa och jag myser i soffan.
  • Att mamma och pappa tycker om mig.
  • Att man träffar någon och vill gifta sig.
  • Att man träffar en tjej och vill pussas.
  • Om man inte träffat någon på länge, så tänker man på den.
  • Man kan åka hem och krama sin kompis.Man kan gå på bio och äta popcorn och mysa.
  • Man kan pussas och kramas.
  • Man kan vara kär utan att gifta sig.
  • Jag tycker om mina killkompisar.
  • Man kan vara kär när man är liten och när man är stor. Man kan bara gifta sig när man är stor.

AMOR VINCIT OMNIA...


Av Agneta Svensson - 14 februari 2010 16:28


Vi fick en amaryllis på julafton, av J & F... Nu blommar den med andra stängeln...5 klockor!


  


Tack... 

Av Agneta Svensson - 14 februari 2010 16:25

Tack Angela... för att du tagit hem LAVENDEL så att jag kan köpa i lösvikt!!!



  


Din LAVENDEL doftar så mycket mer... än den som jag köpte i en annan affär i stán...

Av Agneta Svensson - 14 februari 2010 16:09




När jag tittar mig omkring i mitt hem, ser jag mängder av hjärtan...



 


I min låda med smycken... finns flera hjärtan...


   



Hjärtestenar som jag fått i present...

 


Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag!


  

Av Agneta Svensson - 14 februari 2010 14:18

Valentine´s day... ja ,för mig betyder det en dag då jag verkligen känner KÄRLEK!!!



ÅH; såååå underbara ord...


 

Denna boken fick jag och min älskade man året då han opererades, av min kära vän P...


 

Jag brukar ta fram den varje Valentine´s day... för att minnas och njuta extra mycket av LIVET!!!  

Imorse drack vi kaffe ur dessa nyinköpta , små och väldigt mycket Allahjärtanskoppar... VALENTINE med sin kära...eller?   Till kaffet åt vi SMÖRGÅSHJÄRTAN med lax...


       

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards