ams

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Agneta Svensson - 16 maj 2010 18:32

Nu tänker jag skriva ett inlägg UTAN att lägga till en bild!

Jag och min sjukskrivne man har lagt färdigt golvet i köket och i tv-rummet... Eller JAG har GJORT det.. med assistans av min arbetsledare! Jag känner mig ganska nöjd måste jag erkänna. Fast... det har inte varit lätt. Vi skulle nog köpt ett golv med ännu bättre kvalitét. IKEAS vita golv var inte det bästa, men nu ligger det på plats. Nästa uppgift blir listerna och hugaliga... det vet jag inte om jag kan klara av att få på plats. Skam den som ger sig, det är bara till att försöka!


Idag var vi på fotbollscup igen. Tollarpsgrabbarna förlorade två och vann en match...

Vädret kunde ju varit lite VARMARE... jag frös som attan!

Jag får ha i tankarna, att det blir bara bättre ju längre fram mot sommaren vi kommer. ELLER?


Ha en underbar vecka allihopa...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards