ams

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Agneta Svensson - 26 september 2010 16:30

Idag har jag...tvättat 2 maskiner kulörtvätt och en maskin vittvätt. Jag har gjort en stor köttgryta som räcker till mååååååååånga middagar.

Jag har fixat så att E fick rätt längd på 3 av sina nya byxor...

Jag har gjort en ny kudde...




  


Jag hämtade hem en bild från Vintage resources... 



  


Denna söta anteckningsbok köpte jag i en av K-stads nyöppnade affärer. Minns inte namnet just nu!


  





  




 





 






  


I våras köpte jag denna underbara målningen av en kollega... Motivet är från en broschyr som vi samlade på oss från Toscana, där vi var sept-09. Konstigt...  en del av mina initialer finns med...


 



 



  


Servetter med HJÄRTAN!!!



  



Jag tyckte att detta var ett fynd... en cementkruka med konstgjorda lavendelblommor på Rusta för 49 kronor!


  



OCH SIST MEN INTE MINST... tänk så här...


  



Ha en alldeles underbar höstvecka allihopa...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards