ams

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Agneta Svensson - 9 februari 2013 19:03

Idag för 80 år sedan föddes MIN mamma...  och klart att vi skulle fira detta! Min syster och  hennes man, Stefan och jag bjöd ut mamma på middag.Vi åt en god buffé på Rose Garden och efteråt blev det fika hemma hos mamma i Viby. Grattis älskade mamma    


 







Jag älskar sushi...


 





Man väljer bara det "göttigaste"...  krispig och stark kyckling var en ny smakupplevelse för mig!



 





Krabba...mums   



 











 





Ett gott vin betyder mycket...



 






Dessert såklart!



 







 




Riktigt gott...


 



Jag återkommer gärna till Rose Garden och äter av deras goda buffé...



 







 





Härlig fika i Viby efteråt... med hembakat.



 





och en tårta som Maxi bjöd på!


 





Innan vi åkte hem släppte vi upp en sån här... och önskade mamma ETT GOTT NYTT ÅR !!! Till 81...


 


Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards