ams

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Marsfredag...

Av Agneta Svensson - 6 mars 2010 18:12

Igår fredag, slutade jag vid middagstid och hade sådeles hela eftermiddagen till förfogande alldeles alena... Vad gjorde jag då?

Jo, jag förberedde en 3-rätters såklart och sedan målade jag lite... Nu är panelen helt klar och nästa objekt blir TAKET! VITT, VITT, VITT!!!

Fredagens meny blev, rostade laxbitar på salladsbädd med örtolja och  pepparrotscreme till förrätt.

Baconinlindad oxfilé med rotsaksgratäng och rödvinssås...till huvudrätt.

Till dessert gjorde jag en chokladfondant med hemgjord valnötscreme och cognacsindränkta bär ( röda vinbär, gojibär, blåbär, björnbär, tranbär och havtorn)

Till och med min älskade man tyckte att desserten var himmelsk... han som inte älskar CHOKLAD!



  




 
 
Ingen bild

Josefine

6 mars 2010 19:00

Det lät och såg jättegott ut!!
Får man lov och beställa något från "bloggmenyn" till helgen då jag och kidsen kommer till er, när Stefan är på träningsläger???? ;-)

Jag trodde att du skulle sätta in bilder på panelen och skåpet, men vi får väl se det imorron!!!!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll, kram älskar er/ Josefine

 
Ingen bild

Jennie

6 mars 2010 22:24

Vad det såg gott ut det Ni ätit... Vad smakar Gojibär och Havtorn förresten??
Synd att mannen inte gillar fisk, det är så gott, nyttigt och variabelt...

Kram, älskar Er/Jennie!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agneta Svensson - 1 maj 2014 07:44

Måndagen den 28 april 2014... Vaknade vid 02-tiden av att tidningsbilen kom och hade sedan svårt att somna om...  Funderade på hur många dagar det skulle ta denna gången innan jag blir inlagd igen. För det räknar jag ju med! Varför skulle det va...

Av Agneta Svensson - 27 april 2014 18:34

Har sovit oroligt, vaknat många gånger under natten. Har varit på toaletten flera gånger. Har ont i magen... Jag vill inte ha denna jävulska smärta i kroppen, jag vill inte ha diarré, jag vill inte må illa, jag vill inte ha rinnande ögon/näsa, jag vi...

Av Agneta Svensson - 7 april 2014 17:30

Nu är jag snart tidsmässigt ifatt mina behandlingar när jag skriver på bloggen. Det känns skönt att ha fått skriva av sig... Fast det är svårt att ge en korrekt bild hur jag egentligen innerst inne känner mig. Jag får gråtattacker emellanåt, jag blir...

Av Agneta Svensson - 6 april 2014 16:21

Känslorna svallar... och jag målar. Mitt högra bröst är borta... Jag får cytostatikabehandling...   Jag tappar håret...        Dag 1. Torsdagen den 20 februari. Jag har sovit bra, men tänkt på hur det ska bli denna gå...

Av Agneta Svensson - 5 april 2014 14:50

Mellan varje behandling ska jag ta blodprover, första gången efter ca 10-11 dagar och sedan dagen innan nästa behandling. Denna gången var jag inlagd och då tar de ju prover varje dag och svaret skickas automatiskt till onkologen eller rättare sagt d...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards