ams

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Agneta Svensson - 7 maj 2011 20:54

Har precis blivit ägare till detta bord... har tänkt att ha det ute i trädgården... smockat med blommor... Har vunnit budet på Siköauktioner.

http://www.sikoauktioner.se/web/







Här kan man göra många fynd!


För ett tag sen köpte jag denna underbara dockvagn...





Den står numera i min hall och alla mina nallar har flyttat dit!

Bild kommer så småningom.

Imorgon ska jag ut i trädgården och plantera... och NJUTA AV VÄDRET!!!

Av Agneta Svensson - 7 maj 2011 20:43

 Kängurumedaljong!


 

Jag tycker att det smakar ungefär som oxkött och att konsistensen påminner om LEVER...



Strutsfilé ...




...är jättegott!

Smakar också liknande som oxfilé, men är betydligt mörare!!!

Jag gjorde en god sås på portabellosvamp, gul lök, vitlök, grädde och basilika...

Ett gott rödvin, SELVAROSSA, passade utmärkt till denna rätt.

Desserten fick bli melon/jordgubbstärningar med melongrädde...

GOTT!

Ha en fortsatt go´helg... 

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards