ams

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Agneta Svensson - 9 januari 2011 13:05

Ja, nu har även vi köpt en maskin som alla talar om och som man sett i reklamen varje dag. Eftersom jag inte älskar att packa väskan och ge mig iväg till gymmet, så har jag förrut motionerat på min "spinningcykel" här hemma. Jag har oxå gjort mitt gympapass... Det är så härligt att bara gå in i duschen ... utan att passera gå... 

Alltså, nu bestämde jag mig för en annan motionsform och då blev det en ATTRACT PROMENADBAND!

Perfekt... jag kan ställa mig på det och promenera hur långt jag vill och hur länge jag vill ... OCH ÄNDÅ ÄR JAG HEMMA!!!

Ok, det finns inget härligare än att vara ute i FRIA NATUREN, men som sagt NU är det ju INTE min årstid ,så då tyckte jag att detta var ett bra  komplement till cykeln.

TUR ATT DET FINNS OLIKA SÄTT ATT MOTIONERA PÅ...ALLA SKA JU TYCKA ATT DET ÄR MENINGSFULLT OCH ROLIGT!!!








 







  









     

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards