ams

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Agneta Svensson - 31 januari 2011 20:04

Åh vad jag känner mig besviken...men Ni som brukar kommentera... TACK till er, jag blir så glad varje gång... konstigt att en sådan liten grej kan göra mig såååå himla glad! Så är det i alla fall!

Kram på er alla där ute på nätet... Känd som okänd.


  


Av Agneta Svensson - 31 januari 2011 19:58

Ja, jag är hemma från jobbet och är fortfarande förkyld... Nu jäklar anamma ska det bli HET mat... så till kvällens middag blev det CHILI CON CARNE och den var HOT!!!



Det var väldigt gott...Jag skulle kunna äta det imorgon också... tror jag!

  

Av Agneta Svensson - 31 januari 2011 19:34

Jag älskar tända ljus... det blir så harmoniskt och stämningsfullt på något sätt. Jag tänder ljus direkt på morgonen vid frukostbordet. Jag tänder ljus direkt när jag kommer till jobbet, både i köket och i hallen. Jag tänder gärna ljus när jag sitter vid middagsbordet oxå...

När jag kommer hem tänder jag ljusen i hallen, på toa, iköket och i tv-rummet.

Ja ,jag har ljus överallt... i hela huset. Ja även ute lyser de tända ljusen...




  















   Tänd ett ljus och låt det brinna...

Av Agneta Svensson - 31 januari 2011 17:17


Grattis älskade

 

 

barnbarn på din 10-

 

 

års dag!

 

 

Ett riktigt gott och

 

 

härligt nytt år...

 

 

önskar morfar och

 

 

mormor. Älskar dig.


Eric naamanimaties


Happy birthday

 

 

 

 

 

Grattis älskade

 

barnbarn på din 6-års

 

 

dag! Ett riktigt gott

 

 

och härligt nytt år

 

 

önskar morfar och

 

 

mormor. Älskar dig.

 

 

 

 

Hanna naamanimaties





Happy birthday glitter plaatjes



ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!!!

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards