ams

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Tredje gången gillt...

Av Agneta Svensson - 25 januari 2011 19:28

I fredags natt vaknade jag till och såg en smal ljusstrimma på väggen framför vår säng... jag tittade mig omkring och funderade på hur den kunde vara där. Inget konstigt alls kom jag fram till, det fanns säkert en förklaring och brydde mig inte mer.

I söndags natt hände samma sak, jag såg ljusstrimman på väggen och nu blev jag nyfiken... Var kom den ifrån? Ska jag väcka Stefan? Nej han behöver sova...jobbedag imorgon ju...

Jag tittade mig omkring och funderade om det kom utifrån, kom den från lampan på elementet när det sätter igång,eller kunde det vara från gatlampan?

 Nej, det var nog inte den troliga orsaken, för strimman började precis vid byråns ovankant och slutade i ovankanten vid fönstret...eller tvärtom!

Jag tänkte, att om jag tänder lampan och släcker igen,så kanske jag kan se vad det är som lyser... så jag tände...och släckte...då var den BORTA!!!

Jag måste inbilla mig, tänkte jag och somnade om.


I går kväll berättade jag för Stefan om mina nattliga upplevelser och han ville att jag skulle väcka honom om det hände igen.

DET HÄNDE IGEN...inatt kl 23.52 vaknade jag och såg återigen ljusstrimman på väggen ... försökte identifiera vad det var... väckte Stefan och HAN SÅG OCKSÅ SAMMA LJUSSTRIMMA!

Nu måste vi kolla varifrån detta mystiska ljus kommer ifrån... och jag sa att vi får gå bort till väggen och titta...

Innan vi ens hinner gå upp...FÖRSVINNER LJUSSTRIMMAN FRÅN VÄGGEN!!!

Vi rös till båda två!

UNDRAR VAD DETTA LJUSFENOMEN VILL BERÄTTA FÖR OSS?

Snart...en ny natt och vi får se vad som händer...


Sov gott... om ni nu kan!

 
 
Ingen bild

maria

31 januari 2011 10:42

Fy så läskigt..tror ju på de här me andar o övernaturliga saker..Hoppas de e nåt bra el goda nyheter iaf..kram

Agneta Svensson

1 februari 2011 11:43

Ja Maria, "något" finns det ju säkert...jag har inte sett strimman sen måndagnatten.Läs i Josefines inlägg så kanske du kan se ett sammanhang. Inte vet jag ,men det kändes konstigt att läsa utan att jag visste vad hon skrivit om!
Kram kram

 
Josefine

Josefine

1 februari 2011 16:41

Kom inte min kommentar med här, jag skrev ett låååångt inlägg här ju....
Kram älskar er!!
/Jossan

http://www.ericeliasemma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agneta Svensson - 1 maj 2014 07:44

Måndagen den 28 april 2014... Vaknade vid 02-tiden av att tidningsbilen kom och hade sedan svårt att somna om...  Funderade på hur många dagar det skulle ta denna gången innan jag blir inlagd igen. För det räknar jag ju med! Varför skulle det va...

Av Agneta Svensson - 27 april 2014 18:34

Har sovit oroligt, vaknat många gånger under natten. Har varit på toaletten flera gånger. Har ont i magen... Jag vill inte ha denna jävulska smärta i kroppen, jag vill inte ha diarré, jag vill inte må illa, jag vill inte ha rinnande ögon/näsa, jag vi...

Av Agneta Svensson - 7 april 2014 17:30

Nu är jag snart tidsmässigt ifatt mina behandlingar när jag skriver på bloggen. Det känns skönt att ha fått skriva av sig... Fast det är svårt att ge en korrekt bild hur jag egentligen innerst inne känner mig. Jag får gråtattacker emellanåt, jag blir...

Av Agneta Svensson - 6 april 2014 16:21

Känslorna svallar... och jag målar. Mitt högra bröst är borta... Jag får cytostatikabehandling...   Jag tappar håret...        Dag 1. Torsdagen den 20 februari. Jag har sovit bra, men tänkt på hur det ska bli denna gå...

Av Agneta Svensson - 5 april 2014 14:50

Mellan varje behandling ska jag ta blodprover, första gången efter ca 10-11 dagar och sedan dagen innan nästa behandling. Denna gången var jag inlagd och då tar de ju prover varje dag och svaret skickas automatiskt till onkologen eller rättare sagt d...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards