ams

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Agneta Svensson - 9 november 2012 19:03

När Stefan och jag träffades för 41 år sedan... tyckte jag varken om gamla saker, eller gammalt överhuvudtaget!

Idag är jag stolt över mig själv att jag kunde ändra min inställning till detta! Idag blir jag nostalgisk när jag ser ALLT som min svärmor trilskades med att spara och förvara... som tur var ville Stefan också spara...!

Idag älskar jag att ANVÄNDA bruksföremål från "förr i tiden" och jag känner TACKSAMHET för att hon hade förmågan att kunna se framåt...( vad som förmodligen kommer att bli modernt igen,sa hon)... OJ så rätt hon hade! I vår samling finns denna ovärderliga poesibok från 1894...


Stefans mormor ägde denna vackra POESIBOK!!!



 










 



Ingrid Andersson från Eslöv...






 









 







En av många vänners verser...



 


LEV VÄL OCH HA EN HÄRLIG HELG ALLA NI DÄR UTE...

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards