ams

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Agneta Svensson - 17 november 2012 20:07

Idag är jag ledig ... När jag vaknade i morse  började jag med att göra frukost, väckte Stefan, sen har jag bytt i sängarna, tömt diskmaskinen, bytt handdukar och stylat om i badrummet, tvättat fyra maskiner med tvätt, städat, lagat middag, hängt upp tvätt...

Sen har jag plockat ihop tvätt, bytt ut gamla och satt i nya ljus i stakarna (och det är mååååånga!), tänt alla ljusen både inne och ute, tagit några foto, duschat och tvättat håret, dukat och ätit en god middag, läst Aftonbladet med bilagor och löst korsord...

Pratat i telefon med Jennie, Hanna, Filip och Ida, läst mail och kollat på recept.nu.


NÄ... annars har jag inte gjort något speciellt...


Nu ska jag i allafall krypa upp i soffan och krama o pussa på MANNEN...  och titta på "Så ska det låta".

Ha en fortsatt härlig helg allihopa!   


 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





   





 

Kristianstadsväder

Vädret Kristianstad

Hej...

Välkommen...

Klockan är...

Presentation


Hej alla och CARPE PUNCTUM...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards